Kleszczele, dn. 02.08.2022
ZAPYTANIE OFERTOWE
W związku z realizacją projektu pn. „Wektor do przeszłości. Rozwój tradycyjnej kultury jako czynnika wzrostu potencjału turystycznego” (PLBU.01.01.00-BY-1079/20-00) przy wsparciu finansowym Unii Europejskiej, w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska – Białoruś – Ukraina 2014-2020, Miejski Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji w Kleszczelach zaprasza do złożenia oferty, której przedmiotem jest przeprowadzenie audytu zewnętrznego ww. projektu, części dotyczącej beneficjenta.
- ZAMAWIAJĄCY
Miejski Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji w Kleszczelach
ul. 1 Maja 19, 17-250 Kleszczele
Tel.: +48 856 818 054
REGON: 000976505
NIP: 5431776630
Strona internetowa Zamawiającego: www.hladyszka.pl
Adres poczty elektronicznej: moksirkleszczele@gmail.com
- OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Zamówienie dotyczy przeprowadzenia audytu zewnętrznego projektu „Wektor do przeszłości. Rozwój tradycyjnej kultury jako czynnika wzrostu potencjału turystycznego”, w części dotyczącej Beneficjenta projektu.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego.
- Cena obejmie wszystkie koszty i składniki niezbędne do wykonania zamówienia.
- WARUNKI JAKIE MUSZĄ SPEŁNIĆ WYKONAWCY
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy:
- posiadają niezbędne uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeśli przepisy prawne nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (forma potwierdzenia: wpis w CEIDG/KRS lub inne potwierdzenie prowadzenia działalności w zakresie przedmiotu zamówienia);
- spełniają wymogi niezależności zawarte w Kodeksie etyki zawodowych księgowych IFAC oraz spełniają wymogi bezstronności i poufności (forma potwierdzenia: oświadczenia – załącznik nr 3 i 4);
- spełniają co najmniej jedno z następujących wymagań:
- są członkiem krajowego organu lub podmiotu ds. rachunkowości lub audytu, który jest
z kolei członkiem IFAC; - są członkiem krajowego organu lub podmiotu ds. rachunkowości lub audytu. Jeśli taka organizacja nie jest członkiem IFAC, audytor musi zobowiązać się do pracy zgodnie ze standardami i kodeksem etyki IFAC oraz posiadać co najmniej jeden z certyfikatów: CIA, CGAP, ACCA, CIMA;
- są zarejestrowani jako biegły rewident w rejestrze biegłych rewidentów prowadzonym przez Krajową Radę Biegłych Rewidentów;
(forma potwierdzenia: dokumenty potwierdzające kwalifikacje – np. certyfikaty: CIA, CGAP, ACCA, CIMA; wypisy z odpowiednich rejestrów);
- spełniają co najmniej jedno z następujących wymagań odnośnie weryfikacji zamówień publicznych:
- przeprowadzenie kontroli prawidłowości co najmniej 10 postępowań o zamówienie publiczne objętych ustawą Prawo zamówień publicznych,
- świadczenie co najmniej 10 usług, których przedmiotem było doradztwo prawne
w zakresie stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych obejmujących
m.in. sporządzenie pisemnych opinii prawnych, reprezentowanie przed Krajową Izbą Odwoławczą,
(forma potwierdzenia: wykaz doświadczenia osób pozostających w dyspozycji, które zostaną zaangażowane do wykonania zamówienia – załącznik nr 5);
- posiadają odpowiednią znajomość języka angielskiego odpowiadającą poziomowi nie niższemu niż B2 wg. klasyfikacji Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego (forma potwierdzenia: certyfikat, oświadczenie).
- zapoznali się z klauzulą antykorupcyjną i składając ofertę przyjmują do wiadomości konieczność jej stosowania (załącznik nr 7)
- Kwalifikacje określone w pkt. 1 ppkt. c i d mogą być wykazane przez dwóch audytorów
(np. współpraca cywilnoprawna z innym audytorem, umowa o współpracę, firma dysponująca kilkoma audytorami), przy czym każdy z punktów musi być spełniony w całości przez jednego audytora (tzn. sytuację, w których jeden audytor potwierdzi wykonanie 5 kontroli oraz drugi również wykaże wykonanie 5 kontroli, nie będą uznawane za spełnienie ww. warunków). - W przypadku oferty składanej przez osobę prawną, Oferent musi wykazać się osobami, które spełniają powyższe kryteria.
- W przypadku, gdy osoba podpisująca ofertę nie jest upoważniona do zaciągania zobowiązań
w imieniu wykonawcy należy dołączyć właściwe pełnomocnictwo. - Z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczeni są Wykonawcy powiązani osobowo
lub kapitałowo z Zamawiającym lub Założycielem Zamawiającego. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą.
- MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
- Ofertę należy złożyć:
- drogą elektroniczną (skan wymaganych dokumentów) na adres e-mail: moksirkleszczele@gmail.com,
w tytule wiadomości wpisując „Zapytanie ofertowe – AUDYT”
- Termin składania ofert upływa 12.08.2022
- Oferty złożone po w/w terminie nie będą rozpatrywane.
- Rozstrzygnięcie ofert nastąpi dnia 15.08.2022 w siedzibie Zamawiającego.
- W przypadku wątpliwości lub niejasności Zamawiający zastrzega sobie prawo zadania dodatkowych pytań. Oferent powinien udzielić odpowiedzi niezwłocznie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie. W przypadku nieudzielania odpowiedzi, oferta zostanie odrzucona.
- W przypadku skierowania pytań do Oferenta/Oferentów, rozstrzygnięcie nastąpi w następnym dniu roboczym, po dniu jaki został wskazany na złożenie wyjaśnień.
- KRYTERIA OCENY OFERT
- Kompletna oferta musi zawierać:
- wpis z CEIDG/KRS lub inne potwierdzenie prowadzenia działalności w zakresie przedmiotu zamówienia,
- formularz ofertowy (załącznik nr 2),
- oświadczenie o spełnianiu wymogów niezależności zawartych w kodeksie etyki zawodowych księgowych IFAC (załącznik nr 3),
- oświadczenie o bezstronności i poufności (załącznik nr 4)
- dokumenty potwierdzające kwalifikacje, np. certyfikaty: CIA, CGAP, ACCA, CIMA; wypisy z odpowiednich rejestrów,
- wykaz doświadczenia osób pozostających w dyspozycji, które zostaną zaangażowane
do wykonania zamówienia (załącznik nr 5) - certyfikat/oświadczenie dot. znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2,
- oświadczenie o bezstronności i niezależności osób/podmiotów uczestniczących zamówieniu na przeprowadzenie audytu (załącznik nr 6).
- klauzula RODO (załącznik nr 8)
- Kryterium cenowe – max. 100 pkt.
- przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium: cena oferty – 100%
- sposób oceny ofert:
Porównanie ofert, w kryterium „cena oferty” zostanie przeprowadzone wg wzoru:
Cena najniższa spośród złożonych ofert
Liczba punktów = ———————————————————— x 100
Cena badanej oferty
- W sytuacji uzyskania przez oferty tej samej liczby punktów, Zamawiający może wezwać Wykonawców do przedstawienia ofert dodatkowych w zakresie oferowanej ceny.
- Cena podana w ofercie powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
- Ceny podane w ofercie nie podlegają zmianom przez cały okres trwania umowy.
- W przypadku niewybrania Wykonawcy (np. brak ofert, odrzucenie ofert) Zamawiający dopuszcza możliwość ponownego rozpoczęcia procedury zapytania ofertowego.
- TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
- PRZESŁANKI ODRZUCENIA OFERTY
Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
- Jest niezgodna z prawem,
- Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
- Jej treść nie będzie odpowiadać treści zapytania ofertowego,
- Będzie zawierała rażąco niską cenę,
- Nie będzie zawierała wszystkich kompletnych wymaganych przez Zamawiającego dokumentów, oświadczeń lub podpisów,
- Nieudzielenie odpowiedzi – w trakcie procedury weryfikacji oferty, zgodnie z pkt. III.5
- POZOSTAŁE INFORMACJE
- O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail wskazany przez Oferenta w ofercie.
- Zamawiający unieważni postępowanie, gdy: cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia lub postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.
- Niniejsze postępowanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 poz. 1986 z późn. zm.)
- Osobą do kontaktu ze strony Zamawiającego jest Daria Maria Sienkiewicz – tel. 856818054, email: moksirkleszczele@gmail.com
ZAŁĄCZNIKI:
Załącznik nr 1: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 2: formularz oferty
Załącznik nr 3: oświadczenie o spełnianiu wymogów niezależności zawartych w kodeksie etyki zawodowych księgowych IFAC
Załącznik nr 4: oświadczenie o bezstronności i poufności
Załącznik nr 5: wykaz doświadczenia osób pozostających w dyspozycji, które zostaną zaangażowane do wykonania zamówienia
Załącznik nr 6: oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych
Załącznik nr 7: klauzula antykorupcyjna
Załącznik nr 8: klauzula RODO
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.